Midsommar

Loppan på leaver’s dinner (halva dagen och hela natten. M i soff-mode (ville ingenting).

Midsommarafton. Ja, vad kul!

Nähepp. Jag gick ner och köpte en pizza till honom och sen åt vi och tittade på film och fotboll. Åt jordgubbar (15 st för 21 rmb, gnäll inte över jordgubbspriset i Sverige).

Lägenheten känns tom. Inget att äta gröt ur. Chipsen fick vi servera i en tomförpackning. Vad glad jag är att jag kom på att fråga maken om packplanen, för han tyckte det var ”lämpligt” att packa bohaget i april.

Det hade inte varit kul att vara här i två och en halv månad med bara det vi har nu. En sån tur!!

Synd att jag inte alltid vet att jag inte vet så att jag kan fråga. Han är så duktig på att inte berätta något. Det gör han så bra.

Jag hann med lunch med ett gäng också. Underbara människor välkomnade mig med gruppkram och ”jaaaa, vad härligt att se dig”. Jag kommer att sakna dem.

De saknar mig i magasinet också och tyckte särskilt om min sista artikel. Kul!

Publicerad av K.

På egen hand mot nya äventyr.

Lämna en kommentar